Alla inlägg den 7 februari 2008

Av mynameisamy - 7 februari 2008 23:26

"jag fixade det där manuellt med två fingrar och en hals!".

situationen är inte alls rolig och hela min hals är sönderriven, vilket ger en fruktansvärd svidande känsla. jag mår illa, både allmänt och av mig själv, efter allt jag har stoppat i mig idag. jag förstår inte vad det är för fel på mig, varför ska jag äta det där när jag egentligen inte vill? det känns mer som att jag ser på medan någon annan äter, äter och äter, blir fet, fetare och jag blir FETAST! seriöst jag orkar inte längre.


just nu sitter jag här och lyssnar på hellogoodbye-here in your arms och tänker på dig. jag blir så ledsen varenda gång, tårarna är nära på att komma men jag biter ihop. jag har gråtit för många för dig. det är så fruktansvärt att jag måste minnas allting, det kommer upp nya minnen, de som jag har förträngt en gång, de kommer tillbaks , om och om igen. du invaderar mitt liv, du gör mig kraftlös, du gör så att jag vill dämpa känslorna. och tyvär så har jag bara ett sätt som fungerar, det som kommer skada mig själv mest i slutänden. jag hatar verkligen allt du gör mig, du gör mig illa, du sårar mig varenda gång vi träffas och det är med flit, du straffar mig. jag är så ledsen för allt som har hänt, men jag kan inte ta tillbaka något, jag kan inte gå tillbaks i tiden för att ändra misstag och be om förlåtelse, jag kan heller inte gå vidare.


jag vill bara lägga mig ner och dö inatt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards