Alla inlägg under juli 2012

Av mynameisamy - 16 juli 2012 01:11


Long time, no see.


Anledningen till att jag inte är speciellt aktiv här är för att jag sliter ihjäl mig på mitt arbete för tillfället. Jag har arbetat mycket mer än vad jag ska på senaste tiden och har knappt sovit på 3 veckor. Det är jättejobbigt, eftersom att detta inneburit att jag inte kunnat hålla mig från mat och godis. Men jag måste ha energi för att orka, försöker jag intala mig själv. Usch. Jag mår långt ifrån bra, men det är svårt att erkänna det för omgivningen. Jag är så trött så jag orkar inte ens skratta längre. 


Jag hoppas ni mår bättre.

Svar på kommentarer och frågor har gjorts till era bloggar, men jag tyckte inte att det verkade fungera.

Ni vet väl vilka ni är, så ni kan väl skicka en kommentar om det inte fungerade.

Kram!


Av mynameisamy - 7 juli 2012 17:16


If I could write you a song to make you fall in love ..

I would already have you up under my arm.

 

Sömn, och bantningspiller vore något.

Bantningspulver har jag, men ingen motivation.

Jag är så himla trött jämt & ständigt..

Av mynameisamy - 5 juli 2012 18:56



Inatt vaknade jag av muskelkramper i hela kroppen igen. Det går inte att röra på sig på flera minuter och det gör så ont, eller det känns så obehagligt i hela kroppen. 


http://www.helpguide.org/mental/bulimia_signs_symptoms_causes_treatment.htm

http://pollymertens.hubpages.com/hub/side_effects_of_bulimia_nervosa_hair_loss_muscles_and_bones


 

Av mynameisamy - 5 juli 2012 01:16



Hemma efter ofantligt många dagar. 

Det är skönt att vara borta, vila från tankar med hets, men det är skönt att komma hem och få vila. 

 

Sommaren går, och jag tänker bada i vassen. Om ens det. Usch, jag har kväljningar hela tiden. Men på senare har jag inte ens orkat spy, jag är för trött. Jag mår bara dåligt. Känner mig mer eller mindre apatisk. 

 

Ingenting är roligt, fortfarande. Precis allt är fel. Hela tiden.

När vänder det?


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards