Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

MITT LIV SOM BULIMIKER.

Av mynameisamy - 16 juli 2012 01:11


Long time, no see.


Anledningen till att jag inte är speciellt aktiv här är för att jag sliter ihjäl mig på mitt arbete för tillfället. Jag har arbetat mycket mer än vad jag ska på senaste tiden och har knappt sovit på 3 veckor. Det är jättejobbigt, eftersom att detta inneburit att jag inte kunnat hålla mig från mat och godis. Men jag måste ha energi för att orka, försöker jag intala mig själv. Usch. Jag mår långt ifrån bra, men det är svårt att erkänna det för omgivningen. Jag är så trött så jag orkar inte ens skratta längre. 


Jag hoppas ni mår bättre.

Svar på kommentarer och frågor har gjorts till era bloggar, men jag tyckte inte att det verkade fungera.

Ni vet väl vilka ni är, så ni kan väl skicka en kommentar om det inte fungerade.

Kram!


 
 
Elin

Elin

16 juli 2012 13:02

Sv: Åhh förstår. Hoppas du blir piggare snart. det låter bra att du lever på hoppet för stunden. Tappa aldrig det hoppet<3
Med mig är det sådär. Mycket tankar och mycket ångest....
Med ångesten går det dåligt. HAr den ständigt och mycket samt panikångestattacker:/
Men med anorexin går det framåt...<3
KRAM

http://motfriheten.webblogg.se

 
Ebba

Ebba

20 september 2012 15:25

Hej! Synd att du inte bloggar lika ofta längre, det finns inte så många bra bulimi-bloggar där ute tycker jag. Men förhoppningsvis håller dig arbete dig upptagen och borta från din ätstörning... Hoppas du känner dig bättre.

/Ebba

http://takethefattestcake.blogspot.se

mynameisamy

20 september 2012 16:39

Hej Ebba!
Anledningen har varit att jag har haft ganska fullt upp med arbete, skola och flytt. Men jag har tänkt att börja blogga på den bloggen snart igen. Du verkar vara inne i en jobbig period, finns det något som skulle kunna hjälpa dig? Vill du prata eller något, så är det bara att säga till! Måste tillägga att det var mycket vackra bilder!

Ha det bra så länge,
Kram!

 
Ingen bild

Borderline & Fettot

4 december 2012 14:19

Du är STARK. Glöm ALDRIG det.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mynameisamy - 15 oktober 2012 21:29

Flinch (feat. Heather Bright) – Light It Up (feat. Heather Bright) Nobody, nobody can tell me that I love too hard, I take it too far Nobody, nobody can tell me that I lost my brain, it's all down the drain     Efter en otroligt tung ve...

Av mynameisamy - 10 oktober 2012 13:02

  Hej. Många dagar hinner passera innan jag återvänder hit. Ibland känns det som att det är under de allra mest jobbigaste stunderna som jag skriver här, samtidigt är det under de perioderna då mycket känns bra. Det är som att jag måste kolla in...

Av mynameisamy - 30 september 2012 21:38

  Alltså vad är det här med att kolla på en godsak och öka 5kg i vikt, av bara tanken? Nu har tanken blivit handling, många gånger, men inte så många gånger i jämförelse med tanken. Och nu ser jag ut som en strandsatt val. Det känns långt ifrån bra...

Av mynameisamy - 20 september 2012 16:40

  All that counts, is here and now. My universe will never be the same, but I'm glad you came.   Några månader har passerat sedan sista inlägget. Då var jag inne i en jobbig period, jag visste knappt vem jag själv var längre. Jag anpassade mi...

Av mynameisamy - 7 juli 2012 17:16

  If I could write you a song to make you fall in love .. I would already have you up under my arm.   Sömn, och bantningspiller vore något. Bantningspulver har jag, men ingen motivation. Jag är så himla trött jämt & ständigt.. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards