Alla inlägg den 4 februari 2008

Av mynameisamy - 4 februari 2008 20:35


ångesten kommer efter allt jag har ätit idag, jag orkar inte ens se mig i spegeln längre. jag är så misslyckad som inte ens kan motstå någonting i form av mat eller något som är gott. jag kan heller inte motstå att kräkas upp det efter jag har ätit, det dämpar. inte bara ångesten utan även känslor. det går inte att beskriva känslan som kommer när allting forsar ut ur munnen, hur jag ser maten försvinna ur min kropp, jag känner mig duktig som klarar av att göra mig av med det. även ångesten över allt som involverar mitt liv försvinner för en liten stund. jag kan inte förklara varför jag gör det här när jag helst av allt skulle vilja vara normal. det är bara såhär som jag kan dämpa mina känslor, som jag kan känna mig smal och vara någon annan för bara en liten stund ..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards