Alla inlägg under mars 2008

Av mynameisamy - 5 mars 2008 19:20


 idag har jag haft ångest hela dagen och det gjorde inte det bättre att jag åt ute med ett par kompisar plus att jag fick lite smått & gott av farmor. jag känner mig så hemsk när jag sticker ner fingrarna åter igen för att få tillbaks den där känslan som gör att ångesten försvinner och får en att må bra, nu när jag ändå har bett om hjälp.  men det går inte en enda dag utan att jag vill stoppa ner fingrarna, bara rensa .. jag vet seriöst inte hur jag ska lyckas, men jag vill.

Av mynameisamy - 4 mars 2008 15:10


jag har gjort framsteg, jag har berättat för familjen att jag lider utav bulimi och det känns bra samtidigt som det är jobbigt. det är jobbigt att prata om det och när dom påpekar saker om mig och min sjukdom. men har i alla fall fått kontakt med BUP så ska dit på möte, sen blir jag antagligen skickad till vuxenpsyk för utredning och psykolog. tills vidare är jag satt på matschema för att underlätta mat, så det inte blir för mycket mat intag vissa dagar. det är jobbigt det är det, men hellre att det får vara det så jag blir frisk. men nu väntar bussen, så jag återkommer!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards