Alla inlägg under april 2008

Av mynameisamy - 13 april 2008 22:55


gud vad dålig jag har varit att uppdatera här känner jag men det har varit fullt upp med precis allt dom senaste veckorna. för det första så har skolan tagit varenda dag i två veckor och vi har sista provet imorgon nu för ett tag sen så har resten av tiden gått åt till vänner och självklart vikt och mat. jag har haft svältvecka nu och har lyckats gått ner 3kg, har dock gått upp 1kg nu under helgen på grund av att jag har ätit massa onyttigt, riktig ångest. det hjälper heller inte att vi har bad på idrotten imorgon, jag hatar att visa mig i bikini, usch. men jag har försökt sluta med att kräkas efter allt jag äter och det börjar gå bra. det blir alltmer sällan nu även om jag känner att jag verkligen vill, för jag vill faktiskt sluta helt och då måste man gå inför det .. försöker med att svälta mig istället och det fungerar bättre eftersom jag går ner utav det åtminstonde. aja, får skriva mer om mat och träning imorgon för veckan, för då blir det hårt. godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards