Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

MITT LIV SOM BULIMIKER.

Av mynameisamy - 25 juni 2012 23:58

  



Love is my drug, is my heroine, stay with me honey, stay with me.



Det är svårt att bara känna sig glad.

Det spelar ingen roll hur "roligt" något än är,

så känner jag mig aldrig tillfredställd.

Helst vill jag bli lämnad ifred. 

Men jag vill ändå inte vara ensam.


Jag vet inte vad det är för fel på mig?


 
 
CB

CB

5 juli 2012 23:29

Lider med dig!

http://collarbones.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mynameisamy - 15 oktober 2012 21:29

Flinch (feat. Heather Bright) – Light It Up (feat. Heather Bright) Nobody, nobody can tell me that I love too hard, I take it too far Nobody, nobody can tell me that I lost my brain, it's all down the drain     Efter en otroligt tung ve...

Av mynameisamy - 10 oktober 2012 13:02

  Hej. Många dagar hinner passera innan jag återvänder hit. Ibland känns det som att det är under de allra mest jobbigaste stunderna som jag skriver här, samtidigt är det under de perioderna då mycket känns bra. Det är som att jag måste kolla in...

Av mynameisamy - 30 september 2012 21:38

  Alltså vad är det här med att kolla på en godsak och öka 5kg i vikt, av bara tanken? Nu har tanken blivit handling, många gånger, men inte så många gånger i jämförelse med tanken. Och nu ser jag ut som en strandsatt val. Det känns långt ifrån bra...

Av mynameisamy - 20 september 2012 16:40

  All that counts, is here and now. My universe will never be the same, but I'm glad you came.   Några månader har passerat sedan sista inlägget. Då var jag inne i en jobbig period, jag visste knappt vem jag själv var längre. Jag anpassade mi...

Av mynameisamy - 16 juli 2012 01:11

  Long time, no see.   Anledningen till att jag inte är speciellt aktiv här är för att jag sliter ihjäl mig på mitt arbete för tillfället. Jag har arbetat mycket mer än vad jag ska på senaste tiden och har knappt sovit på 3 veckor. Det är jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards