Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

MITT LIV SOM BULIMIKER.

Av mynameisamy - 31 maj 2012 12:07


Failure.

När jag misslyckas med något, då vill jag bara dö.

Idag är det en sån dag.


Jag har varken ork eller energi till något.

 
 
Ingen bild

En som du

27 juni 2012 00:42

Hej, ville bara dela med mig till dig och berätta att det mesta du skriver på din blogg är som du beskriver mig själv. Jag vet hur det är leva vardagligen med ångestfyllande tankar. Jag lever i hemlighet med bulimi, rädd och skamsen över det. Jag hårdtränar varje morgon och kväll i smyg. Jag till och med smyäter på nätterna när ingen ser, för jag är så rädd för att folk ska tycka att jag äter mycket osvosv. Efter varje middag springer jag upp till toaletten, sätter på kranen på max för att minska ljudet från mina kvälningar. Känslan efteråt känns så bra just då. Fan vad jag hatar mig själv. Tänk om min familj eller vänner visste vem jag egentligen är, hur skulle de reagera? Deprimerad och bulimiker.
Jag ville bara dela med mig lite, känns skönt att skriva av sig lite.. Kram på dig!!

mynameisamy

5 juli 2012 19:25

Hej!
Jag förstår precis vad du menar.. Och jag känner igen känslan. Det är jättejobbigt. Speciellt när man inte har en enda person som man kan vända sig till.

Jag har berättat för min familj en gång, det var för flera år sedan, och jag gick hos psykolog i något år. Men ja, det blev bättre men det har inte tagit bort något ändå. Men jag har valt att inte berätta att jag har problemen kvar.. Men de reagerade inte negativt ändå, så vill du prata med dom så tycker jag att du ska göra det! Och till mig får du skriva hur mycket du vill. Ta hand om dig! Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mynameisamy - 15 oktober 2012 21:29

Flinch (feat. Heather Bright) – Light It Up (feat. Heather Bright) Nobody, nobody can tell me that I love too hard, I take it too far Nobody, nobody can tell me that I lost my brain, it's all down the drain     Efter en otroligt tung ve...

Av mynameisamy - 10 oktober 2012 13:02

  Hej. Många dagar hinner passera innan jag återvänder hit. Ibland känns det som att det är under de allra mest jobbigaste stunderna som jag skriver här, samtidigt är det under de perioderna då mycket känns bra. Det är som att jag måste kolla in...

Av mynameisamy - 30 september 2012 21:38

  Alltså vad är det här med att kolla på en godsak och öka 5kg i vikt, av bara tanken? Nu har tanken blivit handling, många gånger, men inte så många gånger i jämförelse med tanken. Och nu ser jag ut som en strandsatt val. Det känns långt ifrån bra...

Av mynameisamy - 20 september 2012 16:40

  All that counts, is here and now. My universe will never be the same, but I'm glad you came.   Några månader har passerat sedan sista inlägget. Då var jag inne i en jobbig period, jag visste knappt vem jag själv var längre. Jag anpassade mi...

Av mynameisamy - 16 juli 2012 01:11

  Long time, no see.   Anledningen till att jag inte är speciellt aktiv här är för att jag sliter ihjäl mig på mitt arbete för tillfället. Jag har arbetat mycket mer än vad jag ska på senaste tiden och har knappt sovit på 3 veckor. Det är jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards