Alla inlägg den 28 maj 2012

Av mynameisamy - 28 maj 2012 23:17


Jag har hetsätit som en gris den senaste veckan .. Och knappt fått upp något. Jag kommer att rulla fram snart. Vet ni vad det sjukaste är? Det enda man vill, det är att bli smal och det enda man tänker på är mat och godis? Och sen motion. Mat är något som kretsar i mina tankar varje sekund, eller ja socker. Jag är sockerberoende. Som jag känner nu så är jag en uppsvälld vattenmelon. Äckligt, risigt. 


Att man tillåter sig att bli så vidrig?

Hur sjukt är det inte?


Fun. – We Are Young - feat. Janelle Monáe

"My seat's been taken by some sunglasses asking 'bout a scar
and I know I gave it to you months ago, I know you're trying to forget
but between the drinks and subtle things the holes in my apologies
you know I'm trying hard to take it back"

Ovido - Quiz & Flashcards