Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

MITT LIV SOM BULIMIKER.

Av mynameisamy - 24 maj 2012 17:03


Äta, spy, äta, spy, äta, spy .. Spy, spy, spy .... Hålla allt kvar?

Illamående.


Idag mår jag inte alls nå bra. 
Ibland så känns allt helt hopplöst. 

 
 
Johanna

Johanna

1 juni 2012 16:47

Får ångest varje gång jag stoppar något i min mun, försökte spy idag men fick inte upp något.. Vill bara spy och få ut skiten. Hur fan ska jag göra? Ngr tips.. ?

http://Johannafotograf.blogg.se

mynameisamy

2 juni 2012 12:47

Hej Johanna!
Nu har jag funderat över din fråga ett bra tag, ska jag svara på denna? Eller inte? Jag besökte din blogg och du ser ut att vara en hälsosam tjej som tränar mycket. Du ser verkligen inte ut att behöva använda dig av kräkningar, men jag förstår din ångest. Jag vet hur det känns.

I 7-8 år har jag använt mig av kräkningar, och det värsta är att det egentligen inte hjälper alls. Det känns endast bra en stund efteråt. Rådet jag ger dig är att inte börja, för det är så himla svårt att sluta.

Men som jag skrivit tidigare, så tänker jag inte ta på mig något ansvar för vad jag svarar här.

* Om man ska framhäva kräkningar: drick mycket vatten direkt efter måltid. Vänta någon minut innan du kräks. Det är lättare att få upp maten då, annars blir det lätt att det endast blir vatten.

* Jag använde mig av en tandborste i början. Men det river sönder halsen.

* I maggropen, lite nedanför revbenens slut, där kan man trycka med ena handen medan man trycker ner fingrarna i halsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mynameisamy - 15 oktober 2012 21:29

Flinch (feat. Heather Bright) – Light It Up (feat. Heather Bright) Nobody, nobody can tell me that I love too hard, I take it too far Nobody, nobody can tell me that I lost my brain, it's all down the drain     Efter en otroligt tung ve...

Av mynameisamy - 10 oktober 2012 13:02

  Hej. Många dagar hinner passera innan jag återvänder hit. Ibland känns det som att det är under de allra mest jobbigaste stunderna som jag skriver här, samtidigt är det under de perioderna då mycket känns bra. Det är som att jag måste kolla in...

Av mynameisamy - 30 september 2012 21:38

  Alltså vad är det här med att kolla på en godsak och öka 5kg i vikt, av bara tanken? Nu har tanken blivit handling, många gånger, men inte så många gånger i jämförelse med tanken. Och nu ser jag ut som en strandsatt val. Det känns långt ifrån bra...

Av mynameisamy - 20 september 2012 16:40

  All that counts, is here and now. My universe will never be the same, but I'm glad you came.   Några månader har passerat sedan sista inlägget. Då var jag inne i en jobbig period, jag visste knappt vem jag själv var längre. Jag anpassade mi...

Av mynameisamy - 16 juli 2012 01:11

  Long time, no see.   Anledningen till att jag inte är speciellt aktiv här är för att jag sliter ihjäl mig på mitt arbete för tillfället. Jag har arbetat mycket mer än vad jag ska på senaste tiden och har knappt sovit på 3 veckor. Det är jätte...

Ovido - Quiz & Flashcards