Alla inlägg den 13 juni 2012

Av mynameisamy - 13 juni 2012 23:07


 


Idag har det inte varit någon bra dag.

Jag har mest varit arg, besviken och ledsen.

Och när jag loggar in här så blir jag bara less.


Det är någon som har hackat sig in här.

Det enda stället som jag känner att jag bara kan få vara jag. Här kan jag skriva av mig allt som jag känner för stunden, något som jag inte kan dela med mig av till någon annan. För det är ändå ingen som kan förstå, det går inte. Ingen kan förstå hur det känns när de inte har varit i samma situation.


Men hey, är det roligt att röja identiteter så vsg.

Det här är jag, I can't do a damn shit about it.


Jag hatar min vikt och min kropp lika mycket oavsett vad jag väger eller hur smal jag är.

Vet inte om jag har så mycket mer att säga...

Ovido - Quiz & Flashcards