Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av mynameisamy - 10 oktober 2012 13:02


Hej.

Många dagar hinner passera innan jag återvänder hit. Ibland känns det som att det är under de allra mest jobbigaste stunderna som jag skriver här, samtidigt är det under de perioderna då mycket känns bra. Det är som att jag måste kolla in här och påminnas om att det faktiskt kan vara bra under vissa perioder.


Denna gång är det i alla fall en jobbig period. Jag har gett upp maten. Jag vill inte äta. Desto mer jag tänker på mat, som är i princip hela tiden, desto mindre vill jag äta. Men jag är dessvärre mer sockersugen, och det är svårt att stå emot. Men jag har inte ätit något godis på 5 dagar. Det känns helt Ok, men jag vet att jag kan göra bättre.. Det kan alltid bli bättre.  Jag kan alltid vara bättre.


Jag vet inte ens hur mycket jag får i mig om dagarna. Mindre än 1000kcal är det. Men det påverkar hjärnan, jag känner mig seg. Kan inte koppla saker, orkar inte tänka. Helst så önskar jag att jag slapp tänka överhuvudtaget.


Efter regn kommer solsken, jag väntar på regnet så att jag kan ta mig ut i solen igen. Men det eviga väntandet får mig att se svart och vitt. Jag vet inte ens åt vilket håll jag vill. Jag som var så motiverad för någon vecka sedan.


Hjälp!!?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards